ساعات کاری : 9:00 تا 17:00
کاغذ پی اچ
  • طب شهر
  • 25 آذر 1399
  • 0 نظر

کاغذ پی اچ

راهنمای خرید کاغذ ph و کاغذ تورنسل برای تشخیص اسید و باز
خرید و فروش و قیمت کاغذ ph و کاغذ تورنسل

برای اطلاع از قیمت کاغذ پی اچ و کاغذ تورنسل می توانید به لینک زیر در فروشگاه طب شهر مراجعه نمایید.
https://www.tebshahr.net/index.php/product/45117
شماره تماس شرکت
021-55436499
کاغذ PH و کاغذ تورنسل (کاغذ پی اچ) یکی از ابزار های شناساگر برای سنجش اسید و باز در آزمایشگاه است، کاغذ پی اچ برای اندازه گیری درجه اسیدی یا بازی بودن محلول ها و مایعات به کار می رود.

تفاوت کاغذ ph و کاغذ تورنسل
اگر شما به دنبال خرید یک کاغذ پی اچ مناسب هستید اول باید تفاوت کاغذ پی اچ با کاغذ تورنسل رو بدانید زیرا در غیر این صورت یا هزینه ی بی دلیل می کنید و یا چیزی می خرید که جوابگوی کارتان نخواهد بود !
در یک کلام ساده
کاغذ تورنسل یا لیتموس فقط اسیدی یا بازی بودن یک محلول را نشان می دهد در حالی که کاغذ PH می تواند درجه اسیدی بودن یا بازی بودن محلول را هم نشان دهد و این که مثلا کدام محلول اسیدی تر است.
کاغذ پی اچ تک استریپ در مقابل کاغذ ph رولی
دو نوع کاغذ پی اچ وجود دارد یکی به نام تک استریپ یا دفترچه ای در بازار شناخته می شود و دیگری کاغذ ph رولی است ؛ اگر در تست فقط به دنبال انجام تعداد کمی آزمایش هستند کاغذ پی اچ تک استریپ یا دفترچه ای مناسب شما اما اگر تعداد زیادی تست انجام می دهید کاغذ پی اچ رولی به صرفه تر است.
چون کاغذ ph تک استریپ معمولا 100 تا نوار بریده شده  5 سانتی متری دارد که نوک شان فقط ماده شناساگر دارد و یکبار مصرف هستند،اما کاغذ ph رولی یک رول نواری معمولا چند متری است که همه ی نوار دارای شناساگر است و پس از آن که  نوک آن را در محلول خیس کردید می توانید از هرجا که دیگر در محلول نرفته است آن را ببرید و از ادامه اش دوباره برای تست های بعدی استفاده کنید یعنی مثلا یک رول 4 متری اگر هر تست فقط 2 سانتی متر رول را خیس کند می تواند 200 تا تست را جوابگو باشد اما تک استریپ فقط 100 تا تست را جواب می دهد.
برای خرید کاغذ پی اچ مرک اصل به وب سایت شرکت طب شهر مراجعه نموده یا با شماره های 02155436499 و09122471050 تماس حاصل فرمایید.
https://www.tebshahr.net/index.php/product/45117

#

کاغذ پی اچ

#

فنول